Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Vancouver

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans & Nancy

16 Mei 2012 | Canada, Vancouver

Vandaag vroeg opgestaan en meteen te voet op pad. Eerst richting Granville Island, over de Burrard bridge. Eerst even rechts af geslagen naar Kitsilano waar we prachtig uitzicht hadden op de skyline van Vancouver. Daarna langs het water en de jachthavens naar Graville Island met de Public Market. Erg leuk om te zien! Verder met de Aquataxi terug naar het vaste land en via Davie street richting Stanley Park gelopen. Toch maar een dagkaart voor het openbaar vervoer gekocht en met de bus naar Stanley Park gereden. De totempalen bekeken en de vuurtoren. Een paar watervliegtuigen zien starten en landen. Met de bus naar China town en vandaar lopend richting Gastown. Wel even een verkeerde afslag genomen en ineens zaten we midden tussen tientallen zwervers! Snel wegwezen dus! Vanaf Waterfront met de Seabus over gevaren naar Lonsdale Quay, maar daar was niet zoveel te beleven, dus weer terug met de boot naar Gastown en vandaar met de bus naar het hotel. 's-avond uit eten met Brian en Steven, lekker pizza in een mooi restaurant. Daarna door om eindelijk onze cocktails met Brian te gaan drinken. Om 23:00 waren we weer in het hotel. Snel naar bed zo, morgen om 08:30 staat de taxi voor de deur om ons naar onze camper te brengen.

• 17 Mei 2012 - 08:29

Jacq. En Co:

Wat is het toch leuk om dit te lezen. We weten precies waar je gelopen hebt. Geinig! Jullie hebben best veel gedaan dat ene dagje. Succes met de camper ophalen; we zijn benieuwd naar de foto's!

• 17 Mei 2012 - 08:33

Henny:

Zo te lezen hebben jullie weer aardig wat gewandeld! Wat ben ik blij, dat ik niet ben meegegaan( snik, snik)

• 17 Mei 2012 - 11:20

Fietje:

Ff bij gelezen fijn dat alles goed is verlopen en het hotel prima was. Al veel gezien zo in een dag. Nu lekker de camper ophalen en op pad. Geniet er lekker van en heel veel plezier.

• 17 Mei 2012 - 19:03

Annemiek:

Hi guys, ik ben weer terug, hele goede, rustige terugreis gehad.
    Veel plezier in de camper en Nans
    Happy Birthday! Heel bijzonder om het zo te vieren.
    Groetjes
    Annemiek