Van Kelowna naar Golden - Reisverslag uit Golden, Canada van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Van Kelowna naar Golden - Reisverslag uit Golden, Canada van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Van Kelowna naar Golden

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans & Nancy

19 Mei 2012 | Canada, Golden

Vandaag verliep iets anders dan verwacht. Plan was om Revelstoke National Park te gaan bezoeken en ook daar te overnachten. Helaas bleek bij aankomst dat het park nog dicht is vanwege de sneeuw en mogelijk lawine gevaar.Dus besloten om door te rijden en uiteindelijk zijn we in Golden terecht gekomen op de Whispering Spruce Campground. Voordeel is wel dat het morgen nog maar 80 km naar Lake Louise is. Dus hebben we een dag extra om ergens langer te blijven. Waarschijnlijk wordt dat op Vancouver Island, maar alles is mogelijk. Nu zitten we heerlijk in de zon, Nans met een Lindeman's wijntje en ik met MountainDEW light :-) oh ja, we zijn ook een uur dichterbij gekomen. Tijdsverschil is hier nog maar 8 uur!

• 20 Mei 2012 - 05:16

Henny:

Jongens, wat is het daar prachtig! En lekker druk op de camping. Het is hier nu7uur à.m. En het regent, dat het een lieve lust is, dus duik ik nog maar even mijn bed in, kan toch nog niks met die rotpoot. Welterusten voor straks!

• 20 Mei 2012 - 07:05

Matty:

We zitten nog steeds te genieten van de foto's, hier in Garderen.

• 20 Mei 2012 - 07:47

Nicolette:

Hé hallo luitjes, leuk om te lezen zeg dit reisverslag en om te zien waar jullie zitten ( kaartje) compleet met foto's. Zo heb je en beetje een indruk van het landschap, en de reis die jullie maken. Nans, een beetje te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd hé, beetje druk geweest, ik had het verslag ook nog helemaal niet gezien tot vanmorgen. ( het is hier nu zondag 20.05.12 9.45 uur)Fijne dag vandaag weer en ik blijf nu volgen hoor!! Groetjes Nic.

• 20 Mei 2012 - 13:18

Esther En Yvette:

jammer dat het plan veranderd moest worden maar alles heeft ook voordelen, evt. als jullie nog naar Banff gaan kunnen we elkaar daar morgen zien. We halen morgen ochtend de camper op en rijden na boodschappen te hebben gedaan naar Banff! :-D laat het maar weten via whats app ofzo. Grt en veel plezier