Dag 9 - Devils Tower - Cody - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Dag 9 - Devils Tower - Cody - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Dag 9 - Devils Tower - Cody

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans & Nancy

08 Juni 2013 | Verenigde Staten, Cody

Vandaag voornamelijk weer een rij dag. Maar we hebben weer hele mooie natuur aan ons voorbij zien trekken. Vooral de Highway 14 is spectaculair. Eerst over de Bighorn mountains en daarna over de hoogvlakte naar Cody gereden. Onderweg ook nog gestopt bij de Shell falls (nee heeft niks met olie te maken!). Om 18:15 kwamen we op de camping aan. Helaas niet zo'n heel gezellige camping, maar geen zin meer om door te zoeken. Bovendien gaan we zo lekker eten en dan een spelletje doen en naar bed. Morgen vroeg op voor onze korte reis naar Yellowstone National Park, waar we 2 of 3 dagen zullen verblijven. Het zal dus even stil worden, want internet kennen ze binnen het park niet!

• 09 Juni 2013 - 10:09

Lucy:

Mooi toch die Devils tower, geniet van Yellowstone park en al dat moois. Overnachten bij Madison ? Nog veel plezier !

• 09 Juni 2013 - 12:35

Lucy En Jan Koelewijn:

stonden jullie ook op Ponderosa? Niet gezellig, maar je kan om de hoek wel heerlijke steak eten. Veel plezier in het mooie yellowstone

• 09 Juni 2013 - 15:31

Hans & Nancy Nieuwenhuis:

Hoi Lucu en Jan. Nee, wij staan op de KOA in Cody. Duur en ook niet zobgezellig, maar ja, we waren al laat en voor het slapen maakt het niks uit. In Yellowstone staan we de eerste nacht op Madison. We wilden de tweede nacht ook daar staan maar ze waren al volgeboekt! Dus doen we nacht 2 op Canyon.
    Groetjes van Nans, Henny en Hans

• 14 Juni 2013 - 10:27

Nicolette:

Hoi vakantie gangers!! Ik heb het eindelijk ook ontdekt hoor dit reisverslag!! Ik vond het al zo stil, helemaal geen bericht, weinig op facebook maar hier zijn jullie dus actief. Ik heb het inmiddels gelezen en begrijp dat jullie in het Park geen internet hebben dus een paar dagen geen verslag. Geniet ervan lijkt ons geweldig leuk allemaal.

groet nicolet