Townsville en Magnetic Island - Reisverslag uit Townsville, Australië van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Townsville en Magnetic Island - Reisverslag uit Townsville, Australië van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Townsville en Magnetic Island

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans & Nancy

10 Februari 2017 | Australië, Townsville

Na een korte rit van 70 km kwamen we om 10:30 aan op onze camping in Townsville. Snel de camper op z'n plek gezet en alles bij elkaar gezocht wat mee moet voor onze dag trip. Met de auto van Niels en Swen naar de haven en na een minuut of 10 zaten we al op de boot naar Magnetic Island. Eenmaal daar aangekomen even overlegd wat nu te doen, met de bus of een auto huren. Het werd het laatste. We kregen een aftandse Toyota Camry, een heel modern model waar de raampjes nog gewoon met een slingertje open en dicht gingen. Maar hij reed verder prima dus we konden op pad. Eerst naar Horseshoe Bay gereden want het was ondertussen wel tijd om wat te gaan eten. Leuk tentje gevonden en heerlijk gegeten. Weer terug in de auto naar een parkeerplaats waar vandaan je een mooie wandeling kon maken. 2 uur zijn we onderweg geweest in de hitte! Maar wel mooie vergezichten gezien en....... een echte koala in de boom!! Erg leuk om mee te maken. Om 5 uur moesten we de auto alweer inleveren, maar dat was niet zo erg, we waren best moe. Om 6 uur zaten we op de boot terug naar het vaste land. Nog even bij Coles inkopen gedaan en toen snel naar de camping om het zwembad in te springen. Heerlijk afkoelen.
Morgen gaan we door naar Airlie beach waar we 2 nachten zullen blijven. We gaan een boottocht maken naar de Whitsunday Islands!

Wordt dus weer vervolgd!
Groetjes

• 10 Februari 2017 - 15:23

Lenie:

Prachtige foto`s. Geniet van het mooie weer. Hier vriest het en het sneeuwt zelfs een beetje.

• 10 Februari 2017 - 15:33

Martin:

Ziet er geweldig uit allemaal.

• 10 Februari 2017 - 18:39

Marja Born:

Wat een geweldige avonturen! Leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven. Nog veel plezier en geniet van jullie bijzondere reis!