Agnes Water - Horizon kangaroo sanctuary - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Agnes Water - Horizon kangaroo sanctuary - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Agnes Water - Horizon kangaroo sanctuary

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans & Nancy

15 Februari 2017 | Australië, Agnes Water

Vandaag ging de reis van Yeppoon via Rockhampton naar Agnes Water. In Rockhampton nog even bij de Woolies (Woolworth)wat inkopen gedaan voor het avond eten. Nog voor we de stad uit waren reden we om 11:00 in de ochtend de alcohol fuik in. Niels als eerste en toen de agent hoorde dat ze uit NL kwamen werd er ook nog even geinformeerd of ze soft drugs bij zich hadden! Maar het bleef verder bij blazen met een negatief resultaat natuurlijk. Ik zie er kennelijk betrouwbaarder uit want ik mocht meteen blazen en geen verdere vragen om te beantwoorden. Ik denk zelf dat het aan die ruige baarden van de jongens heeft gelegen :-D
Aangekomen in Agnes Water moesten we een smal, stijl en onverhard weggetje op naar de camping. Maar wat is het hier mooi. Bovenop een heuvel met super uitzicht! En natuurlijk: overal kangoeroes! We mochten meteen voeren. Ze zijn erg tam en laten zich makkelijk aaien. De kleintjes zijn vooral leuk, die lopen soms gewoon mee. We hebben dus maar meteen besloten om hier een extra nacht te blijven.
Tot morgen!

• 15 Februari 2017 - 13:36

Rien:

ik zeg Foto's :-)

• 15 Februari 2017 - 13:36

Henny:

Wat lijkt me dat enig! Lekker knuffelen?

• 15 Februari 2017 - 16:06

Sylvia:

Leuk hoor, lekker genieten dus!

• 15 Februari 2017 - 17:45

Jan:

Snap niet dat ze jou zomaar doorlieten zonder extra vragen. Maar die dieren zien er leuk uit, maar ga niet vechten met ze.