Dagje Byron Bay en Ballina - Reisverslag uit Hastings Point, Australië van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Dagje Byron Bay en Ballina - Reisverslag uit Hastings Point, Australië van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Dagje Byron Bay en Ballina

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans & Nancy

23 Februari 2017 | Australië, Hastings Point

Op tijd opgestaan (07:05) om met de drone op het strand wat mooie opnames te maken. Na het ontbijt met de auto naar Byron Bay. Wat een kermis daar! Het is een echt surf/backpackers stadje en er zijn ook veel hippies te vinden. We zijn naar de vuurtoren gereden en hebben daar rondgewandeld. Helaas mocht ik niet met mijn drone vliegen daar. Wel mooi uitzicht over de oceaan en we hebben zelfs dolfijnen en een walvis gezien!!
Na de drukte van Byron Bay via de kustweg naar Ballina gereden. Gelukkig een veel rustiger stadje. Door de winkelstraat gelopen en als lunch weer bij een bakkerij wat lekkers gehaald (wraps, pie en sausage roll). Ook nog inkopen gedaan bij het grote winkel centrum. Daarna weer terug naar de camping waar we dit keer in het grote zwembad zijn geweest. Er is ook een groot waterpark bij dus de jongens hebben zich weer prima vermaakt met allerlei water speeltjes ;-)
Morgen gaan we weer door naar Coffs Harbour.

Doei doei.

• 23 Februari 2017 - 19:12