Dag 1 - Eerste camper dag - Reisverslag uit Emmett, Verenigde Staten van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Dag 1 - Eerste camper dag - Reisverslag uit Emmett, Verenigde Staten van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Dag 1 - Eerste camper dag

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans & Nancy

31 Mei 2013 | Verenigde Staten, Emmett

Zo, we hebben lekker geslapen vannacht. Om 8 uur 's ochtends op een ontbijtje uit. Bij de Subway hebben we lekker zitten eten. Daarna nog even wachten tot we door CanaDream opgehaald zouden worden. Gelukkig konden wij met andere mensen mee die om 09:30 opgehaald werden, dus dat scheelde weer een half uur. Aangekomen bij CanaDream de gebruikelijke poespas met papierwerk. Daarna de uitleg van de camper. En ja hoor, weer een splinternieuwe camper! 1200 km op de teller, van de fabriek naar CanaDream Toronto! We zijn dus de eerste bewoners! We hebben een MH-A, dat is de grootste die er is!
Omdat het nogal druk was duurde het toch nog wel even voordat we weg konden, maar om 11:30 reden we weg uit Toronto. Onderweg natuurlijk langs een Walmart Supercenter om inkopen te doen. Maar omdat we vandaag ook de grens met de USA overgaan konden we geen verse spullen meenemen. Dus alleen wat drank, chips ed. en weer heel wat kleding voor weinig! Daarna door richting de USA, waar we om 17:00 aan de beurt waren om door de molen gehaald te worden. Met z'n 3en naar binnen om de nodige formulieren in te vullen en vragen te beantwoorden. Gelukkig werd er in de camper niks gecontroleerd. De koffers lagen ongeopend nog in het luik. Om 18:00 konden we eindelijk verder. Gelukkig was het nog maar 40 km naar de camping.
Toen we op onze plek stonden zijn we eerst gaan eten en daarna alles uit de koffers gehaald en een plekje gegeven. Zo nog even douchen in de camper en dan lekker fris naar bed! Morgen gaan we richting Amish gebied, dus we hopen nog wat paard en wagens te zien.

• 01 Juni 2013 - 03:40

Jan&Lucy:

Fijn zo'n grote camper. En ja die Amerikaanse douane is altijd een veel geduld hebben. Maar jullie zijn goedgekeurd dus dat is boffen :D, nu relaxen en genieten. See you later alligators !

• 01 Juni 2013 - 07:48

Hennie:

Helemaal leuk om jullie te volgen.
    Heel veel plezier

• 01 Juni 2013 - 12:59

Tim, Sas En Bieb:

jeetje hans.... ik dacht je nou wel goed te kennen, wat een klein ding joh!!!!
    had echt veel groter verwacht..... jou kennende.......
    maar goed klein is fijn he zeggen ze :)

HEEEEL veel plezier daar!!!
    en ik zit weer met een brace om ;)
    ben van de .... ahum trap gevallen ;)