Aankomst in Australie - Reisverslag uit Cairns, Australië van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Aankomst in Australie - Reisverslag uit Cairns, Australië van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Aankomst in Australie

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans & Nancy

02 Februari 2017 | Australië, Cairns

Vanochtend om 09:40 was het dan zover. We zijn eindelijk aangekomen in Australië. Wel een onrustige vlucht gehad vanaf Singapore. Veel turbulentie dus vaak riemen vast lampje aan. Wel lekker nog een beetje kunnen slapen. Omdat het vliegtuig niet vol zat hadden we 3 stoelen met z'n tweetjes, lekker ruim dus.
Tijdens het landen zagen we het al, het kwam met bakken uit de hemel. Het duurde nog wel even voordat we de jongens zagen, want we moesten eerst door de immigratie en daarna door de 'warenwet' controle. We hadden aangegeven dat we melkproducten (kaas) bij ons hadden, dus daar wilden ze wel even naar kijken. De dame die ons eerst hielp had wat problemen met de kilo kaas van de Hoogvliet, dus daar werd de kaasexpert even bij gehaald. Na wat gesmoes kwam ze met het verlossende woord: de kaas mocht mee. Ook de 4 potten Calve pindakaas waren geen probleem. Weerzien met de jongens was leuk! Nog even gewacht tot het wat droger was buiten voordat we de spullen in de auto van Niels konden stouwen. Die zat al zo vol, dat er 2 keer gereden moest worden. Dus Nancy en Swen bleven op de luchthaven en Niels en ik zijn naar het hotel gereden, waar we gelukkig al onze bagage achter mochten laten. Nadat we Nans en Swen weer opgehaald hadden, konden we al op onze kamers. Snel alles neerzetten en daarna Cairns in. Of liever gezegd, lopen over de Esplanade, de boulevard van Cairns. Erg warm en benauwd, maar ook wel erg leuk. Boodschapjes gedaan en daarna ging het lichtje toch wel een beetje uit. Besloten dus om 's middags maar in het zwembad van het hotel door te brengen. Ook eten hebben we in het hotel restaurant gedaan. Heerlijke spare ribs en stukken biefstuk. Om 09:00 lag Nans al in bed en ben ik nog bezig dit verslag te maken. Zo dus ook maar snel naar bed.
Misschien tot morgen, maar dan zitten we bij Cape Tribulation en het is maar de vraag of we daar internet zullen hebben.
Foto's zijn er natuurlijk wel, maar nog niet echt tijd voor gehad. Houden jullie tegoed!
Groetjes

• 02 Februari 2017 - 12:50

Henny:

Nou, dat was een hele reis, en nu eerst uitrusten en erop uit! Genieten maar !

• 02 Februari 2017 - 13:00

Joke:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen
    Ben zeker benieuwd naar de foto's

• 02 Februari 2017 - 13:09

Matty:

Veel plezier, fijn dat jullie er zijn nu.
    Lekker uitrusten eerst.
    Ik kijk uit naar de foto's.
    Groetjes aan de jongens

• 02 Februari 2017 - 14:57

Sylvia:

Gelukkig alles goed verlopen, grote openluchtzwembad gezien aan het einde van de Esplanade? Veel plezier mogen in Cape Tribulation zeker de moeite waard.

• 02 Februari 2017 - 16:26

Lydie:

Na een lange reis , lekker gaan genieten met z'n viertjes. Ben benieuwd naar de foto's

• 02 Februari 2017 - 17:42

Rien:

Goed om te lezen dat jullie behouden zijn aangekomen en ach water zijn wij als Hollanders toch gewend :-)
    Mooi om weer herenigd te zijn met de jongelui en geniet van de tijd samen want daarna zal het wel weer wat stiller worden :-)
    Doe ze de groeten en gaan afwachten wat jullie volgende bericht wordt.

• 02 Februari 2017 - 19:48

Jan:

Zo die regen hebben jullie alvast gehad. Mooi weerzien met de jongens, altijd fijn. Lekker genieten nu.

• 02 Februari 2017 - 21:29

Monique Wigchert:

Was zeker weer een feestje om de kids te zien.
    Ga lekker met elkaar genieten van al het moois wat jullie gaan zien en bekeven

Tags: Australie, Cairns