Daintree national rain forest - Reisverslag uit Daintree, Australië van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Daintree national rain forest - Reisverslag uit Daintree, Australië van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Daintree national rain forest

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans & Nancy

05 Februari 2017 | Australië, Daintree

Zo, we hebben weer internet. De afgelopen 2 dagen hebben we doorgebracht in het Daintree rain forest. Nou, het deed zijn naam eer aan! We hebben in die 2 dagen heel veel regen gehad! Maar eigenlijk kwam dat best goed uit, want we waren toch nog wel erg moe, dus van vrijdag op zaterdag heeft Nans 15 uur geslapen en ik bijna 12! Ons onderkomen was prima en het resort was heel mooi aangelegd. In het donker allemaal verlichte bomen en struiken, en veel insecten te zien ;-)
Vandaag zijn we terug gereden naar Port Douglas. Een leuke plaats aan de kust zo'n 60 km boven Cairns.
Nog even spannend onderweg, want er stond ineens een file met 'gewone' auto's. De rivier was over de weg aan het stromen, dus alleen 4x4 wagens mochten door. Best spannend!
Mooie motel kamers en we konden droog de auto uitpakken. Vanavond maar weer eens kijken wat en waar we gaan eten. Morgenochtend redelijk vroeg weer op want dan gaan we de camper ophalen in Cairns. Als het weer slecht blijft gaan we meteen door naar het zuiden rijden, want daar is het wel lekker weer!

Hopelijk morgen weer een verslag
Groetjes!

• 05 Februari 2017 - 06:51

Matty:

Na tegen komt zonneschijn doornroosjes....
    Leuk wel de camper ophalen !

• 05 Februari 2017 - 10:06

Sylvia:

Jammer. van al die regen, is een mooi gebied. Groot gelijk om eerder af te zakken naar het mooie weer, genoeg te zien. S6 met de camper, al geoefend met links rijden?

• 05 Februari 2017 - 10:42

Rien:

Als ik zo lees over het weer kan het dus alleen maar beter worden, toch .......
    Have Fun

• 05 Februari 2017 - 11:37

Jan En Lucy:

Inderdaad jammer van de regen maar het ziet er mooi groen uit. Spannend weer een camper ophalen en links rijden. Jullie zijn nu zeker lekker uitgerust dus kan je optimaal genieten. We zijn benieuwd naar de ervaring met de camper. Veel plezier !

• 05 Februari 2017 - 12:29

Jacq.:

Toppppppppp allemaal! Helemaal leuk. Veel groetjes!