Terug in Cairns - Reisverslag uit Redlynch, Australië van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Terug in Cairns - Reisverslag uit Redlynch, Australië van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Terug in Cairns

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans & Nancy

06 Februari 2017 | Australië, Redlynch

Om half tien vertrokken we uit Port Douglas om terug naar Cairns te rijden en bij Maui onze campervan op te halen. Na een uurtje uitleg en papierwerk waren we zover. Best spannend dat links rijden en rechts zitten. Maar het ging prima, ook omdat Niels voorop reed. Omdat we morgen de Skyrail willen doen hebben we een camping in de buurt opgezocht. Alles uitgepakt en een plaatsje in de camper gegeven. Nu zijn Niels en Nans bezig om alles klaar te maken voor het bbq'en zometeen. Oh ja, het weer is prima nu! 33 graden en zon. Ook eerste vluchten met m'n drone gemaakt. Hopen dat het morgen ook zo is.

Groetjes

• 06 Februari 2017 - 09:47

Lucy:

Ja dat zal best wennen zijn dat links rijden, maar met een goede gids voorop komt het zeker goed. En van deze temperatuur kun je genieten van de BBQ, hoe is de camper ?

• 06 Februari 2017 - 12:41

Joke:

Geniet lekker van de bbq en van het mooie weer
    Hier wordt het weer lekker koud

• 06 Februari 2017 - 22:26

Rien:

sounds good mate enjoy

• 07 Februari 2017 - 07:07

Jan:

Best makkelijk zo'n voorrijden. Lekker dat het zonnetje weer schijnt en jullie kunnen bbq en.