Yeppoon - Reisverslag uit Yeppoon, Australië van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Yeppoon - Reisverslag uit Yeppoon, Australië van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Yeppoon

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans & Nancy

14 Februari 2017 | Australië, Yeppoon

Weer een reisdag gehad. Ruim 370 km dus niet heel veel bijzonders te vertellen. Het werd wel steeds warmer onderweg, we reden duidelijk in de richting van de hittegolf. 41 graden op sommige stukken!!
Vlak voordat we in Yeppoon aankwamen kregen we 'gelukkig' een enorme tropische bui over ons heen, waardoor de temperatuur binnen 2 minuten zakte naar zo'n 26 graden. Bij aankomst op de camping was het weer lekker droog en zo'n 30 graden. Goed te doen dus. Nog even wat inkopen in de stad gedaan, daarna lekker relaxen op de camping. Morgen naar Agnes Waters, waar we als het goed is op een camping bij een kangoeroe sanctuary gaan staan. Ben benieuwd!!
Oh ja, nog even iets over de beestjes hier in Australie. We zijn allemaal ondertussen behoorlijk lek geprikt door de Byties: Mozziez (muggen) en Midges (zandvliegjes)!! Dus de Australische Azaron doet goeie zaken hier ;-)

• 14 Februari 2017 - 17:03

Rien:

Misschien dat zwempak tegen de kwallen de rest van de reis aan doen :-) heb je zeker geen last van al die beestjes. Maar even serieus wat we zo lezen is er genoeg te zien en genieten jullie daar ook van. Veel plezier en houden jullie in de gaten.

• 14 Februari 2017 - 22:53

Rex:

Tegen de byties: gewoon terug bijten!!!
    Oh ja, Hans, gefeliciteerd met het krijgen van de Q4 2016 Excellence in Energy recognition award!
    Hij is binnen!

Tags: Yeppoon, Warm