Laatste hele dag in Canada - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Laatste hele dag in Canada - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Hans & Nancy Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Laatste hele dag in Canada

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans & Nancy

24 Mei 2019 | Canada, Edmonton

Onze laatste hele dag begon met regen! Maar dat is gelukkig niet zo erg want onze hoofd activiteit voor vandaag is volledig overdekt. We rijden vanaf Pigeon Lake naar Edmonton waar we de West Edmonton Mall gaan bezoeken, de grootste mall van Canada naar zeggen. Na een vlotte rit over de binnen wegen komen we bij de mall aan. Het is ondertussen ook alweer droog.
Als we naar binnen gaan zien we meteen het indoor pretpark met achtbaan en nog veel meer. We lopen eerst over de begane grond. Onderweg komen we behalve veel winkels ook een ijsbaan, een piratenschip en een golfslagbad tegen. De lunch doen we op één van de ‘food courts’. Nans neemt een lokaal gerecht: Poutine. Patat met jus en kaas. Bijna geen calorieën ;-)
Dan gaan we naar boven langs de Apple Store waar ik ook wat leuks meeneem. Na zo’n 3 1/2 uur hadden we het wel gezien en zijn we naar onze laatste camping gereden. Die ligt in Edmonton dus we zijn er snel. De laatste borrel gedaan :-( en begonnen met het inpakken en opruimen. Er staan nog meer mensen die tegelijk met ons uit Vancouver zijn vertrokken. Even een praatje gemaakt over hoe iedereen het ervaren heeft. Morgen zitten we allemaal weer in het zelfde vliegtuig.

• 25 Mei 2019 - 03:24

Matty:

Fijne terugreis.
    Bedankt voor het meereizen !
    Tot " thuis " snel !

• 25 Mei 2019 - 04:27

Marry:

Geweldig hè de mall in Edmonton Nans. Goede reis terug.

• 25 Mei 2019 - 04:50

Rex:

NansenHans,

Dat was een mooie reis geweest!
    En geen beren op de weg gezien.
    Hier thuis kunnen jullie trouwens ook borrelen hoor!
    Bedankt voor alle verhalen en een fijne en veilige reis thuiswaarts.

• 25 Mei 2019 - 07:02

Lucy:

Zo dat is toch weer voorbij gevlogen lijkt het, weer nieuwe gebieden gezien en nu weer terug naar huis. Goede reis terug !

• 25 Mei 2019 - 07:27

Coby Mos-Kulk:

Met regelmaat jullie reisverslag gelezen, leuk. Alvast een veilige terugreis gewenst.

• 25 Mei 2019 - 09:30

Sylvia:

Jeetje wat is dat snel gegaan zeg en wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt. Was leuk mee te lezen en foto’s te zien. Hele goede reis terug en alvast welkom thuis!